ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

MOJI HOBIJI

   Nemam baš puno hobija zbog škole, no uvijek se nađe vremena za to.

   Jedan od osnovnih hobija mi je gledanje televizije što uostalom voli i puno druge dijece na svijetu. No na televiziji mi brzo dosade dugeeeeeee reklame zato to za mene nije gledanje televizije nego prebacivanje na druge programe. O vim hobijem se bavim jer nemoram imati puno toga raditi dosta je sjesti u naslonjač i uživati dok ti mama ili tata ne uđu u sobu i počnu vikati na tebe da ideš učiti.

    Drugi omiljeni hobi mi je izrađivanje nakita od perlica. Nakit vam je najbolje izrađivati od perlica u boji no dobro je tu i tamo napraviti koji komad nakita u crnoj ili bijeloj boji. Najčešće izrađujem kraluše za koje treba puno strpljenja i muke kako se negdje ne bi pogriješilo. Najdraži kraluš koji sam izradila bio je crne boje koji sam izradila za mamu. Većinu kraluša kojih izradim poklonim nekoj prijateljici bila ona moja ili mamina.

   Od hobija mi je jedino još ostalo spavanje. Volim spavati iako namam previše vremena ni za to jer moram učiti i pisati zadaće. Spavati idem oko 22:00, a budim se oko 6:00 što je tako iscrpljujuće, no prijatelji u školi me čim dođem u školu razbude. Ovaj hobi volim jer se mogu odmoriti napuniti energiju za sljedeći dan.

Nema komentara:

Objavi komentar